_aD

Tuesday, June 21, 2011

APC Day 13 - Camera's Here!!

Hahahahaha....dpt la mnangkap gambar ofis ak ni kan..ni pn gamba mlm sbb skrg bru bwk. siang td duk dlm keta mls nk ambik. lagipun harini pegi site meeting kat paka, dungun...projek bengkel amnda ntah..atap bocor punye masalah la, manhole x buat la..aku denga je smbil makan karipap depan mata aku..hahahaha.....makan siang tadi fully sponsored!! yeaahhh...berikut adalah sedikit gambar dlm ofis aku...mlm ni....aku ngan tengku je ad kat ofis. smlm ramai jgk. org letih kot harini..tadi lps mghrib skjp td pn aku tidoo...letih duk dlm keta..tp at least harini dpt kja lua ofis..
 

the pantry...kat dlm...luar luas sket klu nk lepak rmai2...tp ambik gmba mlm x dpt, bkan SLR brooo...


my workspace...sblah aku nih akitek..nama dia special gileee doewh...nama IC dia Hang Lekiu bin Mustafa. Perrrrgggghhhhh habess lahhh.....


pc yg aku pkai..okla...majority skrin pc kat cni mngalahkan TV..bapak ahh.....!! yg ak dpt ni stended 22 inci jehh...esok EXTERIOR....of the Pavillion Cipta..

No comments: