_aD

Wednesday, July 20, 2011

APC - Day keberapa ntah...hahaha...

Hari ini hari Rabu..CUTI..!! tu yang penting..semalam ingat nak balik dungun. Tapi kang pagi esok datang balik. pastu petang esok balik dungun balik...pehhh....minyak3!!!! kalau sposen sliter takpeee....

haihh...dtg la ofis kul 11 tadi, kalau duk umah nnt tido je pulak kja nye..ingat nak smbung skit2 utk competition2 yang ku masuk tu lah..tp dtg pula kerja..so aku punch card lah kul 12 tadiii...takpelah..praktikal buat cara praktikal..

update terbaru....!


design Masjid. akan menjadi kenyataan, jika design menepati kriteria! hmmm...pahala2...sebab aku berminat sangat nak masuk yang ni nih, selama ni duk masuk masjid ni masjid tu, mengkritik design2 yang agak gagal. orang pegi masjid nak beribadah dengan SELESA. dan kebanyakan design yang ada, CANTIK sahaja! kriteria lain sume OUT!! so, impian saya kali ini untuk CUBA men-Design satu Masjid yang MUNGKIN akan menjadi contoh design2 yang akan datang..pehhhh!!! 5 orang satu team..aku bersama 4 orang junior aku dari part4 yang akan masuk part5 sem depan. sooo...insyallah..design kali ini barangkali menyumbang dalam saham AKHIRAT..aminnn..

hohhh!! brape bnyk competition aku berangan2 nak masuk nih?? Masjid ni satu, Housing CTBUH tu dua, satu lagi saja2 nak masuk design LOGO MRT. hahaha...nnti dh submit logo tu aku ngempen suh rmai2 Vote! menang blnje makan..hahahaha.....dahhhhhh........

No comments: